Portal infoKostrzyn.pl szanuje prywatność swoich czytelników i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług informacyjnych jakie oferuje.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w waszej przeglądarce.
Klikając poniższy przycisk zgadzają się Państwo na przetwarzanie zbieranych przez portal infokostrzyn.pl danych osobowych w zakresie i na warunkach opisanych w naszej
Polityce Prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu wykonania niektórych usług.

Zgoda

Zarejestrowano 23 kandydatów do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn [AKTUALIZACJA] - .:InfoKostrzyn.pl->gminny portal informacyjny:. Kostrzyn w z@sięgu ręki
  Brzeźno | Czerlejno | Gułtowy | Gwiazdowo | Iwno | Jagodno | Kostrzyn | Sanniki | Siedlec | Siekierki | Skałowo | Sokolniki | Trzek | Węgierskie | Wiktorowo | pozostałe | dookoła
Zarejestrowano 23 kandydatów do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn [AKTUALIZACJA]
06-03-2024 15:42   Janusz Ludwiczak
Do poniedziałku komitety wyborcze miały czas na zgłaszanie kandydatów w wyborach samorządowych. W sumie zgłoszonych zostało 23 kandydatów do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn. Jednak w kilku okręgach jest tylko jeden kandydat. Dlatego do soboty włącznie Miejska Komisja Wyborcza w Kostrzynie przyjmuje dodatkowe zgłoszenia list kandydatów.

Wybory samorządowe odbędą się już za miesiąc, 7 kwietnia. Zgodnie z kalendarzem komitety wyborcze miały czas do 12 lutego na zawiadomienie komisarza wyborczego lub w przypadku komitetu ogólnopolskiego Państwowej Komisji Wyborczej.

W wyborach do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn utworzonych zostało w sumie sześć komitetów wyborczych:
• Komitet Wyborczy Wyborców BLIŻEJ LUDZI
• Komitet Wyborczy Wyborców NOWE OBLICZE GMINY
• Komitet Wyborczy Wyborców TU MIESZKAM
• Komitet Wyborczy Wyborców AKTYWNI RAZEM
• Komitet Wyborczy Wyborców JAKUBA ŁABĘDZKIEGO
• Komitet Wyborczy Wyborców JERZEGO LISA

Do minionego poniedziałku, 4 marca do godz. 16:00 komitety wyborcze miały czas na zgłaszanie kandydatów. Zgodnie z ordynacją wyborczą dany kandydat do rady gminy musiał zebrać 25 podpisów.

Do tej pory zarejestrowanych zostało 23 kandydatów do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn. Jednak w kilku okręgach jest tylko jeden kandydat. Dlatego do soboty włącznie Miejska Komisja Wyborcza w Kostrzynie przyjmuje dodatkowe zgłoszenia list kandydatów.

Z zarejestrowanych do tej pory list wynika, że komplet kandydatów we wszystkich okręgach zebrał związany z urzędującym burmistrzem KWW Nowe Oblicze Gminy. Dwa kolejne komitety – KWW Bliżej Ludzi oraz KWW Tu Mieszkam zgłosiło po trzech kandydatów. Z kolei dwóch kandydatów zostało zgłoszonych z ich własnych komitetów wyborczych.

Jeżeli do soboty pozostałe komitety wyborcze nie zgłoszą swoich kandydatów wybory do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn w ogóle nie odbędą się w okręgach nr 4 (Gułtowy), nr 5 (Drzązgowo, Klony, Libartowo, Ługowiny, Sokolniki Drzązgowskie, Sokolniki Klonowskie, Strumiany, Węgierskie, Wróblewo), nr 9 (północno-wschodni Kostrzyn i os. Poznańskie), nr 10 (osiedle Grunwaldzkie w Kostrzunie), nr 11 (Andrzejewo), nr 12 (Ignacewo, os. Piastowskie i os. Rycerza Kostro) oraz nr 14 (centrum Kostrzyna).

Dodatkowe zgłoszenia list kandydatów na radnych Miejska Komisja Wyborcza w Kostrzynie przyjmuje w swojej siedzibie w Urzędzie Miejskim przy ul. Dworcowek w Kostrzynie w czwartek, 7 marca w godz. 16:00 – 18:00 oraz w sobotę, 9 marca w godz. 10:00 - 12:00.

Wybory samorządowe odbędą się 7 kwietnia.

Zarejestrowani kandydaci do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn (stan na 6 marca 2024):

Okręg nr 1 (Buszkówiec, Glinka, Jagodno, Tarnowo, Skałowo):
• Szymon Frąckowiak – KWW Nowe Oblicze Gminy
• Beata Wilczyńska – KWW Bliżej Ludzi.

Okręg nr 2 (Iwno, Sanniki, Wiktorowo):
• Jacek Lis – KWW Jacka Jerzego Lisa
• Szymon Nadolny – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 3 (Brzeźno, Siedlec, Siedleczek):
• Dawid Pałka – KWW Nowe Oblicze Gminy
• Dawid Szczeciński – KWW Bliżej Ludzi.

Okręg nr 4 (Gułtowy)
• Marek Kowalski – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 5 (Drzązgowo, Klony, Libartowo, Ługowiny, Sokoliniki, Strumiany, Węgierskie):
• Piotr Kotarski – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 6 (Czerlejnko, Czerlejno, Trzek):
• Beata Knopkiewicz – KWW Nowe Oblicze Gminy
• Paweł Sołtysiak – KWW Tu Mieszkam.

Okręg nr 7 (Siekierki Małe oraz Siekierki Wielkie część północno-zachodnia):
• Lena Koprucka – KWW Nowe Oblicze Gminy
• Tymoteusz Hossa – KWW Tu Mieszkam.

Okręg nr 8 (Siekierki Wielkie – część południowo-wschodnia):
• Natalia Smurawa – KWW Nowe Oblicze Gminy
• Michał Klapczyński – KWW Tu Mieszkam.

Okręg nr 9 (osiedle Królewskie w Kostrzynie):
• Przemysław Kubiak – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 10 (osiedle Grunwaldzkie w Kostrzynie):
• Mikołaj Stasinski – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 11 (Andrzejewo):
• Grzegorz Banaszak – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 12 (Ignacewo, os. Piastowskie i os. Rycerza Kostro):
• Beata Jankowiak – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 13 (centrum Kostrzyna):
• Piotr Hojeński – KWW Nowe Oblicze Gminy
• Renata Lepczyk – KWW Bliżej Ludzi.

Okręg nr 14 (centrum Kostrzyna):
• Arkadiusz Bilski – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 15 (os. Poznańskie):
• Jakub Łabędzki – KWW Jakuba Łabęckiego
• Artur Wojciechowski – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Aktualizacja: Kompletne są już listy kandydatów do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn. Więcej o tym w artykule: 28 kandydatów chce zostać radnym. Szymon Matysek jedynym kandydatem na burmistrza


Fot: Janusz Ludwiczak/archiwum InfoKostrzyn.pl

Komentarze (107)

04-04-2024 21:13:06
Gosia
Beatka odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu.Energia i pomysłowość.
14-03-2024 12:58:44
Wiktoria
Pełna zgoda z twierdzeniem Johna Actona. Dla higieny dyskusji przydałoby się zamieszanie i różnorodność w Radzie. Z jakiegoś powodu w starych, mocnych demokracjach wymyślono ograniczenie liczby kadencji.
13-03-2024 16:02:25
Wiktoria Suchorska
@ Wiktoria ktoś tu się troszkę pomylił, ja mam w zwyczaju pisać używając imienia i nazwiska... więc komentarz ("Pani Doktor...." itd.) to chyba nie do mnie :-) Poza tym nie jestem doktorem :-DDD. Czasy, kiedy była jedna Wiktoria w gminie już się chyba skończyły. Nie znam radnego Stasińskiego, bo to faktycznie nie mój okręg, podobnie jak radny Wojciechowski również nie - sorry, jest Pan (i) niedoinformowany(a). Niemniej jednak cieszy mnie taka ożywiona dyskusja, bo to zawsze dobrze dla gminy i mieszkańców. Jeżeli Panowie radni mają takie zasługi, to z pewnością mogą być spokojni o kolejną kadencję. Imienniczkę pozdrawiam serdecznie. P.S. Krytyka działąń władzy (ktokolwiek by jej się nie "ośmielał dopuszczać"), to nie hejt, tylko esencja wolności wypowiedzi i demokracji. Zupełnie nieanonimowo życzę miłego popołudnia :-)
13-03-2024 07:23:14
REDAKCJA
@Mieszkaniec: Ponieważ redaktora dopadła grypa... Po 2 dopiero we wtorek PKW podała oficjalne listy, a to wymagało też opracowania.
@tadziu: https://infokostrzyn.pl/?id=2&nr=3999
Pozdrawiam
13-03-2024 07:02:46
@Piter
I chwała mu za to, że zajmuje się młodymi strażakami. Tyle tylko, że to nie czyni z niego od razu dobrego radnego. Jak widać drużyna pożarnicza zajmuje tyle czasu, że na bycie radnym zwyczajnie go nie wystarcza. I kolejne 5 lat nie będzie wystarczać.
12-03-2024 23:27:55
Piter
Jak Wam tak przeszkadzał Pan Stasinski, to trzeba było wystawić swoją kandydaturę. Jak widać nikt w szranki stanąć nie chciał. Pan Mikołaj opiekuje się drużyna pożarniczą, w której jest mój syn. Bardzo uprzejmy z niego facet. Jak mieliśmy problemy na Grunwaldzkim też nie pozostał obojętny i nam pomógł. Poznaj najpierw człowieka, a później oceniaj.
12-03-2024 21:19:23
tadziu
A pytako kto sie zdgłosił na radnego dodatkowo
12-03-2024 20:31:05
Jaś
Prawda jest taka, że KWW zbyt pewnie czuje się u władzy. Uważam, że w radzie zasiadać powinny osoby z innych komitetów. A większość komentarzy negatywnych dla KWW głupio tłumaczą sami kandydaci. Niestety, ale prawda jest taka, że Wojciechowski nie robi nic, Stasinski też zero. Ulice zrobione na os. Grunwaldzkim czy wiadukt z P.Stasinskim nie mają nic wspólnego. Jak już ktoś pisał nie był wtedy radnym. Podsumowując Pan Stasinski nie zrobił NIC! Najważniejsze, zrobić sobie fotkę z Panem Burmistrzem - jedyna aktywność w ostatnim czasie radnych.
12-03-2024 15:13:59
@Rektorek
Nie trzeba MBA. Wystarczy umiejętność czytania na poziomie szkoły podstawowej, żeby taki radny przeczytał pismo przygotowane w urzędzie jako własne :)
12-03-2024 14:53:24
@@@Wiktoria
Z tym postem bliżej mi do rudego lisa i jego koalicjantów niż do Szymona :)
12-03-2024 13:42:22
@@Wiktoria
Drogi Szymonie. Twoja pokraczna polszczyzna niestety Cię zdemaskowała. Lepiej zajmij się porządnie pracą w Urzędzie, za którą płacimy Ci z naszych podatków, i nie baw się w komentatora. Ani jedno, ani drugie na razie Ci nie wychodzi.
12-03-2024 13:17:48
PodStołem
Super są te inwestycje. Przewlekane, dzielone na etapy. Niewątpliwie się to opłaca.
12-03-2024 12:31:29
do @Wiktoria
I te wszystkie inwestycje zawdzięczamy radnemu Stasinskiemu, który uczestnicząc w 48 posiedzeniach odezwał się 38 razy, czyli mniej niż minuta na posiedzenie rady...Fantastyczna skuteczność! Strach pomyśleć, co zostanie wybudowane w Kostrzynie jak radny Stasinski ledwie podwoi swoją aktywność? Może kosmodrom? A teraz serio, wyliczanka wygląda znajomo a udział radnego Stasinskiego w planowaniu tunelu był żaden. Nie był wtedy jeszcze radnym. Radny Wojciechowski to już w ogóle na sesjach rzadko bywa, nie mówiąc o zabieraniu głosu...
12-03-2024 11:42:58
1976
No mam nadzieję że pana Wojciechowskiego już nie wybiorą bo ten człowiek nic nie robi niestety taka jest prawda
12-03-2024 08:38:31
@Wiktoria
To ty nie wiesz, że obietnice wyborcze to teraz tylko taka "przenośnia"? Poza tym "Dwa razy obiecać to jak raz dotrzymać" - zatem głosuj i czekaj cierpliwie :) :) :)
12-03-2024 08:06:45
Panteon
odp. do Biznesik Jest coś takiego jak lobbing i tu się ma zwracać kasa. To co pójdzie na kampanię to się wrzuca w koszta a jak wygra "nasz" kandydat to się kolejne latka przepęka. A przy okazji dobre zlecenie się wyrwie, przychylne ustawy przegłosuje.
12-03-2024 08:02:20
Panteon
Zgadzam się z tą treścią: "No i nie dajcie się zwieść tzw OK Samorządom. To tak naprawdę przybudówka platformy i koalicji obywatelskiej. Wystarczy popatrzeć na partyjne koligacje założycieli i członków. Ja proponuję zatem głosować na ludzi, nie na znaczki."
12-03-2024 07:47:11
@@Wiktoria
Może dlatego że okręgi zostały zmienione? Żeby poinformować mieszkańców...
12-03-2024 07:38:40
@ Ciekawy
ZIT a to jakiś ośrodek zdrowia jest?
12-03-2024 07:34:53
@ Wiktoria
Pani Doktor. Na Osiedlu Grunwaldzkim (wchodzącym w skład Okręgu nr 10)nie wiem czy Pani zauważyła, choć Pani mieszka po drugiej stronie miasta przy granicy ze wsią Skałowo wybudowany został tunel kolejowy wraz z nowymi drogami. Ponadto wbudowano od nowa ulice: Prądzyńskiego, Witosa, Kwiatową 3 Maja a obecnie trwa kompleksowa przebudowa ulicy Wiosny Ludów. Na remont czeka ulica Matejki. I to wszystko w jednej kadencji droga Pani Doktor. Przestań hejtować. W okręgu w którym Pani mieszka wybudowano ulicę Rolną. Na ukończeniu jest projekt ulicy Półwiejskiej i w nie długim czasie rozpocznie się ta inwestycja. Te dwie ostatnie to zasługa Radnego Artura Wojciechowskiego. Takich inwestycji nigdy tam nie było więc na pewno na niego Pani zagłosuje. Pani Wiktorio. Radny Artur Wojciechowski to Pani Radny! Brawo!
11-03-2024 23:17:19
Wiktoria
Okręg 10 Pan Stasinski - czy może Pan podsumować co za czasów swojej kadencji zrobiono dla mieszkańców osiedla? Czy zainteresował się Pan potrzebami osiedla? Niestety, ale kadencję KWW Nowe Oblicze Gminy z roku na rok oceniam coraz gorzej. Obecnie praca radnych przypomina jakiś folwark, który prowadzą wśród siebie. Każdy obiecuje przy wyborach co zrobi, niestety na tym się kończy. Pora trochę bardziej się zaangażować, tak jak na początku kadencji KWW. Umieszczanie plakatów z uściskami rąk niestety, ale niewiele wnosi.
11-03-2024 23:06:07
Igor
Czy Pan Dawid Pałka ma zamiar cokolwiek zrobić dla Siedlca?. Póki co to tylko dieta leci, bo "Pan niby radny" ma w poważaniu mieszkańców, byle tylko siedzieć przy korycie! Omamić każdego obietnicami łatwo, ale odezwać się i zawalczyć o dobro mieszkańców to już zbyt trudne zadanie dla Pana ? Po co taki radny?
11-03-2024 20:46:21
Rektorek
Czy aby zostać Radnym należy posiadać dyplom MBA?
11-03-2024 13:24:42
Biznesik
Praca w samorządzie to musi być DOCHODOWY BIZNES! Przykład - kandydat na burmistrza z sąsiedniej gminy reklamuje się na bilbordach, gdzie plakat kosztuje kilka tysiaków! Pewnie po wyborze przyznają sobie kilka nagród (z publicznej kasy) i ogromne wydatki na kampanię zwrócą się w jeden miesiąc :) :) :)
11-03-2024 13:19:56
NAGRODY
Oby po wszystkich wyborach samorządowych, wybrani nie stwierdzili, że maksymalne widełki diet są i tak rażąco niskie i nie zrobili takiego numeru jak WYGŁODNIALI z resortu ministra Sikorskiego (Prawie 5 milionów złotych nagród wypłaciło swoim urzędnikom Ministerstwo Spraw Zagranicznych, odkąd na czele resortu stanął Radosław Sikorski).
11-03-2024 11:40:38
@Ciekawy
Nie znam Dudzińskiej, ale o pani Lepczyk wiem, ile pozytywnego wnosi pozyskując środki na zajęcia sportowe dzieci ze szkół podstawowych. Uratowała park przy Rzemieślniczej składając wniosek o zmianę planu zagospodarowania przestrzennego (skutecznie), składała wnioski do Budżetu Obywatelskiego o urządzenie Miniparku Linowego w tym parku, negatywne były działania władz, wniosek utrącono. Informowała władze o możliwościach wybudowania tunelu w ramach ZIT, ponieważ odpowiednie zapisy w Strategii zostały przyjęte na jej wniosek. Brała udział w obronie przedszkola przed likwidacją, zmniejszaniem liczby oddziałów, informowała o możliwościach pozyskania środków na rozbudowę przedszkola. Zawsze otwarcie działała dla dobra gminy. Poza tym pani Lepczyk ma praktyczną wiedzę dotyczącą samorządu i mogła wiele wnieść. Taki człowiek to skarb, powinna zasiadać w radzie.
11-03-2024 11:40:29
Mieszkaniec
Z tego co się orientuję to są zarejestrowani nowi kontrkandydaci… czemu info Kostrzyn nie podaje tych wiadomości?
11-03-2024 11:35:50
@Ciekawy
Pani Lepczyk w radzie nie ma od 9 lat :) Coś Ci się zegarek zatrzymał ;) Za to pani Dudzińska każdy swój sprzeciw potrafiła uzasadnić. Pozdrawiam
11-03-2024 11:29:23
do Panteon
Lokalne komitety mamy tylko w wyborach do rady gminy. W wyborach do powiatu i sejmiku mamy tylko komitety ogólnopolskie. Nie mamy w naszym okręgu żadnego komitetu lokalnego. Zgadzam się z tym, żeby głosować na ludzi, których znamy. Tyle tylko, że ci znani nam startują właśnie z ogólnopolskich komitetów. No i nie dajcie się zwieść tzw OK Samorządom. To tak naprawdę przybudówka platformy i koalicji obywatelskiej. Wystarczy popatrzeć na partyjne koligacje założycieli i członków. Ja proponuję zatem głosować na ludzi, nie na znaczki. A jeśli mam wybierać, to wolę jasno określone znaczki Pis, KO, czy Trzeciej Drogi niż zlepek rządnych TKM, twierdzących, że są "OK"
11-03-2024 09:48:10
Obserwator2
Odp.do Obserwator. Dlaczego twierdzisz iż p.J.Ł. jest kandydatem tzw.elit? Gdzie te elity?W której linii zaczynają się te elity?
11-03-2024 09:30:49
Panteon
Mam prośbę do was mieszkańcy. Zagłosujcie za nowymi twarzami ale tylko za tymi których znacie. Jeżeli nie kojarzycie nikogo nowego to popytajcie wśród sąsiadów, znajomych. Warto rozmawiać i być na bieżąco. I o zgrozo nie głosujcie na tzw. Trzecią Drogę czy też inne partie ogólnopolskie.
11-03-2024 07:28:50
Ciekawy
Piszecie, że Rada do wymiany. Zgoda, część przydałoby się wymienić. Pytanie czy zgłosili się kandydaci. Bo póki co to chyba za bardzo wyboru nie ma. A po komentarzach widać, że chętnych na diety nie brakuje, więc ciekawe czy coś w tej kwestii się zmieniło. Oby tylko nowi Radni wnieśli coś merytorycznego, a nie byli wiecznie na nie dla zasady jak panie Lepczyk czy Dudzińska, albo bezmyślnie podnosili ręce na tak jak część Nowego Oblicza.
10-03-2024 23:42:38
Mieszkanka z dziada pradziada
Rada do wymiany. Czas na nowe twarze. Najwyższy czas.
10-03-2024 22:29:53
@Kalkulator.
Dokładnie, nie warto ponosić kosztów diet radnych, którzy nic nie wnoszą. Zero dyskusji, zero obrony spraw mieszkańców, burmistrz może naszą gminę puścić z torbami, wysprzedać i przebalować resztę majątku i emitować kolejne obligacje, wymyślić teatr na wodzie albo lot w kosmos, a ludzie będą chodzić w błocie i bez kanalizacji żyć kolejne dwadzieścia lat. To ostatnia kadencja Matyska, hulaj dusza piekła nie ma, po nas choćby potop... itd. Potrzeba radnych, którzy będą reprezentowali ludzi a nie ślepo podporządkowanych i zależnych od burmistrza. Radni to nie sołtysi, którzy podlegają burmistrzowi, radni są od kontrolowania. W naszej gminie mamy patologię, bo są radni, którzy odpowiadają za kontrole działań burmistrza i jednocześnie podlegają burmistrzowi jako sołtysi. Biorą podwójne diety za to samo, za udział w sesji. Np. Nadolny, Frąckowiak, powinni te diety zwrócić.
10-03-2024 21:07:16
@@AleJajaAleJaja
Gdzie jest napisane, że te diety trzeba bezwzględnie przyjmować na swoje konto?!
10-03-2024 08:22:53
Kalkulator
Z ciekawości policzyłem. Naszych 14 potakiwaczy głosujących wszystko co podsunie burmistrz kosztuje nas rocznie około 250 tysięcy złotych. Czyli kończąca się kadencja kosztowała nas grubo ponad milion złotych. Za bezkrytyczne klepanie wszystkich pomysłów Matyska. Nie ma lepszej fuchy w gminie, bo to tyle to tylko z diet. A jeżdżę żona pracuje tu, kuzynka tam...
10-03-2024 07:53:26
@AleJajaAleJaja
Pretensje do posłów, to oni uchwalają widełki "dietowe", nie radni :) Swoją drogą radni w powiecie pobierają mniej niż pisze NieSzałNieGola, wystarczy sprawdzić oświadczenia majątkowe. Cieszę się jednak, że nikomu nie przeszkadza wysokość diet pobieranych przez naszą gminną "wysoka radę" za milczenie i bezkrytyczne popieranie burmistrza :)
10-03-2024 00:00:50
NieSzałNieGola
4.294,61 zł - maksymalna wysokość diety radnej w powiecie powyżej 120.000 mieszkańców! [okres obowiązywania: od 1.01.2024 do 31.12.2024]
09-03-2024 23:57:03
@@AleJajaAleJaja
Nie znam Szała i Gola więc ich nie spytam. Swojej miarki nie mam. Znając głód $ "samorządowców" wnioskuję, że im wyżej tym wyższe kwoty przelewane na konto :) Tylko tyle... Jeżeli się mylę to zwracam honor wygłodniałym działaczom :) :) :)
09-03-2024 22:32:21
@AleJajaAleJaja
Oj, mierzysz swoją miarką? Spytaj pana Szała, albo pana Golę. Na pewno będą wiedzieć.
09-03-2024 21:12:36
Barb
Nie potrzebne... są niesnaski...dajmy szansę nowym.. W młodości siła! W młodości nadzieja...ja już swoje przeżyłam... różne ustroje...teraz też może być pięknie...
09-03-2024 20:48:59
AleJajaAleJaja
Pewnie w Powiecie są wyższe diety?!
09-03-2024 15:41:41
@@ Ździsława
Wszyscy wiedzą dlaczego Hojeński, Wojciechowski i Bilski się nie odzywają i robią, co im każą. Przez najbliższe kilka lat będzie robiony Rynek i burmistrz może wywierać presję, może ucierpieć ich interes rodzinny. Konflikt interesów, dlatego mają tupet, że startują. Jak ktoś napisał nie mają czasu na sprawy mieszkańców, nie chodzą na sesje, a tylko chronią swój interes. Hojeński 19 razy nieobecny - to jest chyba rekord w gminie. To nie jest uczciwe.
09-03-2024 14:13:36
@Ździslawa
Ale pani Dudzińska kandyduje. Tyle, że nie do rady gminy tylko do Powiatu! Właśnie pojawiły się jej banery w Kostrzynie ????
09-03-2024 11:14:39
Wiktoria
Nie nowa. Wiem, że co roku taki folder się pojawia. Jak pisałam: nie dziwi mnie to i w sumie dobrze, że władza rozlicza pieniądze wydawane z naszych podatków; mówię tylko, że w tym roku termin jest wyjątkowo niefortunny. Dla tych, którzy nie czytają między wierszami: oczywiście, że to jest próba naruszenia przepisów KW. I tak: jest się o co czepiać.
09-03-2024 01:21:49
@Ździsława
Faktycznej szkoda Dudzińskiej. To jedyna osoba z własnym zdaniem w radzie. W nowej radzie nie powinno być miejsca dla bez-radnych jak Jankowiak, Wojciechowski, Kotarski, Banaszak, Stasiński, Pałka, Nadolny. Osoby te jako radni całkowicie nie rozumieją swojej funkcji i są totalnie nieaktywni. Największą milcząca jest chyba pani Knopkiewicz. Swego czasu Kowalski i Hojeński mieli swoje zdanie, ale kiedy próbowali się wychylać, to szybko zostali utemperowani przez Biskupskiego. P. Kubiak swój zapał również stracił i robi to, co jego „przełożeni” mu każą. Liczę, że w nowej radzie pojawią się nowe twarze, które ją ożywią. Dajmy szansę nowym. Barbara M.
09-03-2024 01:10:59
Barbara M.
Niesprawiedliwa i krzywdząca dla Pani Lepczyk jest gęba, jaką przyprawia jej ekipa związana z Matyskiem. Można Panią Lepczyk lubić bądź nie, zgadzać się z nią albo nie zgadzać, ale to osoba, której „się chce” śledzić przebieg sesji i treść dokumentów gminnych, czytać uchwały i badać wydatki budżetowe. Przedstawianie Pani Lepczyk jako wariatki czy przyklejanie jej łatki „wiecznie niezadowolonej” oraz hejtowanie jej (ku uciesze tłumu) jest bardzo wygodne dla władzy, bo odwraca uwagę od zawartości merytorycznej jej wypowiedzi. Są to podłe zagrywki. Ktoś kto drąży, zadaje pytania, nieraz trudne i niewygodne dla burmistrza, powinien zasiadać w radzie. Taka osoba, nawet jeśli nie ma w jakiejś sprawie racji, pozytywnie wpływa na funkcjonowanie władz gminy, ponieważ zmusza burmistrza do mądrzejszego wydatkowania środków czy podejmowania bardziej przemyślanych (i wcześniej przedyskutowanych) decyzji. Zastanawia mnie, dlaczego ludzie nadal tego nie rozumieją. Jestem realistką i wiem, że zawsze będą występowały spory i konflikty między ludźmi - taka jest ludzka natura. Uważam jednak, że napięcie polityczne w naszej gminie sięga zenitu. Ludzie niepopierający całym sobą Matyska czują, że nie mają w radzie swojego przedstawiciela, co zwiększa u nich poczucie wyobcowania. Z kolei Matysek i jego ekipa na każdą krytykę reagują obrażaniem się, pyskówkami i hejtem. Burmistrz powinien pamiętać o tym, że jest burmi
08-03-2024 22:45:02
tadziu
A co burmistrz odpowiedział jak bym do jego żony powiedział wredna suka to co powiedział do radnej burmistrz na sesji ,to nie kandydat tylko biznes się liczy,można to sprawdzić na sesji
08-03-2024 22:44:33
Ździsława
Wielka szkoda że Pani Dudzińska zrezygnowała. Jako jedyna osoba potrafiła mieć swoje zdanie w przeciwieństwie do radnych albo jak to teraz się mówi Neo-radnych. Teraz taką osobą może być Pan Łabędzki. Osoba która wie co w trawie piszczy! Wiedza i znajomość prawa to jego mocna strona,w przeciwieństwie do większości radnych dla których najważniejszą rzeczą jest wpływ na konto z pełnionej funkcji.Tacy ludzie odpowiednio przygotowani powinni znaleźć miejsce w radzie. Ale czy będzie mu to dane?Zapewne będzie miał rzucane kłody pod nogi przez rządzącą ekipę. Wszystko zależy od wyborców.
08-03-2024 21:47:38
Ech
No szkoda, że pani Dudzińska z tej „ areny” rezygnuje. Jedyny autentyczny, niewazeliniarski, własny głos. Teraz to będzie nuuuuda. Podziękowania dla Pani! Za odwagę cywilną przede wszystkim i powodzenia! Nie w tym jest rzecz, by mieć tylko potakiwaczy))). „ Gra o tron” na miarę uczestników. Nie dziwię się Pani))). ????
08-03-2024 19:46:17
tadziu
A może do 3 tys radni powini dostać to jest odpowiedzialność chociaż nie którzy niewiedzą co głosują ,szef rządzi
08-03-2024 18:53:30
Obywatel
Radni powinni mieć podwyższone diety do min. 2000 zł miesięcznie.
08-03-2024 15:55:52
Pytajnik
Założycie się, że na pierwszym posiedzeniu przegłosują podwyżki diet, a za pół roku podwyżki podatków, aby samemu mogli się porządnie dokarmić $$$ A was nadal jarają jakieś układy i układziki i wzajemne ujadanie :)
08-03-2024 10:55:29
@@2Wiktoria
Co roku przy roznoszeniu podatków rozdawane są książeczki i kampania robiona jest na koszt gminy pełną rurą. w tym roku mieszkańcy z okazji wyborów dostali listy z decyzjami podatkowymi później, bo ta gadzinówka nie była jeszcze gotowa. Myślisz, że burmistrz rozpoczął kampanię dopiero na Spotkaniu Noworocznym?
08-03-2024 10:17:40
Pamiętajcie!
Niezależnie kogo wybierzecie i tak będzie źle, a wybrani dokarmią się obficie publicznymi pieniążkami :) :) :)
08-03-2024 09:59:45
szary mieszkaniec
Celem władzy jest władza. George Orwell, Rok 1984
07-03-2024 21:28:18
@@ Wiktoria
Ta propagandowa gadzinówka zwana folderem/informatorem nie ma nic wspólnego z wyborami? Naprawdę jesteś tak naiwny czy tylko udajesz? Dlaczego na dwóch ostatnich stronach znajduje się tabelka z podziałem gminy na okręgi wyborcze i mapa Kostrzyna z podziałem ulic wchodzących w skład poszczególnych okręgów (notabene błędna)?
07-03-2024 21:12:37
@@NieUśmiechniętaPolska
Jeżeli tą ławeczkę z brakiem klęcznika nazwiemy pierwszą, to możemy doprecyzować, że siada w drugiej :)
07-03-2024 21:04:47
@Wiktoria
Nowa w gminie? Takie foldery wydawane są co roku o dostarczane mieszkańcom wraz z wymiarem podatkowym - nie tylko z okazji wyborów... Ale jak nie ma się do czego przyczepić .
07-03-2024 20:42:24
Wacław
Jerzy...mam nadzieję, że nadejdą te czasy. A może Betina przeczyta te komentarze i zrozumie, że to ludzie ją wybrali.
07-03-2024 20:36:08
Barb
Miasto Kostrzyn... jest piękne..ile tu zmian... Kandydat na radnego Jakub trzymam kciuki za sukces....kolejna super zmiana...trzymam kciuki z innej Gminy.. zmiany są potrzebne....powodzenia w wyborach...
07-03-2024 19:39:52
Ja
Cóż powiedzieć burmistrz dobrał sobie takich radnych którzy przyklepią wszystko co on wymyśli. Zero merytoryki. Wiecznie niezadowolona kwiaciarka na radną w Siekierkach.... przynajmniej nie będzie zadawać trudnych pytań tak jak radna Dudzińska. A dlaczego....bo o gminie i budżecie wie tyle co nic. Jedyne co potrafi to kiełbasę wyborczą na pikniku grillować. Burmistrzu.... żenada!
07-03-2024 18:22:59
Jerzy
Wacław Betiny tak szybko nie pożegnasz. Ona umie się tak zakręcić gdzie są z tego korzyści,tak że nie licz na cuda.
07-03-2024 15:26:49
@NieUśmiechniętaPolska
Widać, że do kościoła w Siekierkach nie chodzisz. Bo gdybyś chodził, wiedziałbyś, że radna Dudzińska w pierwszych ławkach nie siada...
07-03-2024 14:41:07
Wacław
Czas pożegnać Panią Betine. Radna do której zwróciłem się o pomoc, nie potrafiła nawet odpisać i zainteresować się moja sprawa. Mam nadzieję, że Pani nie wygra. Następna marjonetka
07-03-2024 13:59:12
Nikita
Na ludzi z drogami prywatnymi się wypinają że nie mogą nic zrobić ale jak na tej drodze mieszka ktoś Ważny z Gminy to nawet są w stanie za taką drogę z chęcią zapłacić byle swoim dogodzić. Niestety pieniędzmi nieraz nie idzie wszystkiego załatwić.
07-03-2024 13:17:51
Wiktoria
Po emocjach buzujących w niektórych komentarzach i niemerytorycznych uwagach wnoszę, że kandydatura Jakuba Łabędzkiego zdaję się być zagrożeniem poważnym... Co do programu: wierzę, że się pojawi wkrótce, strategicznie też bym przed szereg nie wychodziła, po co konkurencji "sprzedawać" pomysły. Natomiast o programie kontrkandydata nie wiem nic, a to już jego kolejne wybory, więc szansa na komunikację była. No chyba, że za program należy uznać pięknie wydany i rozdysponowany folder o gminnych inwestycjach. Nic nie mam do tego, że władza się chwali tym co zrobiła, ale to reklama za gminne pieniądze w mocno niefortunnym czasie. Sorry, ale samo się narzuca wytknięcie tego naszym włodarzom.
07-03-2024 11:58:14
House
Widzę, że wiele osób chce oddać głos na Pana Jakuba. Wskazując, że będzie nową twarzą i wniesie ożywienie do rady. Mam co do tego wątpliwości czy to, aby na pewno nowa twarz. Przecież występował na deskach MGOK w otoczeniu wielu osób pozytywnie nastawionych do NOG w tym obok szarej eminencji gminy. Choć pamiętam, że i sympatyzował również wiele lat temu z otoczeniem poprzedniego Burmistrza. „Obrotny” chłopak bym powiedział.
07-03-2024 11:46:01
Szymon
O widać że obecna władza już zaczęła nagonkę na Łabędzkiego. Przecież wiadomo że nie będą chcieli dopuścić go do koryta. Po co ktoś ma mieć inne zdanie. Przecież podczas głosowania wszczyscy podnoszą rękę i są zgodni. A to błąd. Wychodzi na to że nikt nie ma własnego.zdania. A może nie może mieć! Myślę że jako Radny miałby więcej do zaoferowania niż p.Wojciechowski.
07-03-2024 11:38:55
@Aptekarz
Czyli uważasz, że można robić własne interesy, olewać sesje i drwić sobie z ludzi. Bo ci kandydaci pokazali, że nie mają czasu na sprawy gminy. Hojeński i Wojciechowski to tzw. dietowcy - radni najczęściej nieobecni na sesji. Hojeński nieobecny 19 razy, Wojciechowski – 15 razy. Sesja raz w miesiącu i przerwa w wakacje – czyli nieobecni przez dwa lata, jeśli dodamy sesje zdalne, przy włączonym komputerze. Zero interpelacji i zapytań w sprawach mieszkańców. Już radny R. Kubiak miał więcej przyzwoitości, bo był nieobecny 13 razy, ale on nie startuje, radny Bilski nieobecny 7 razy z sesjami zdalnymi - ponad rok. Po co startują?
07-03-2024 11:28:30
Leszek
Urząd Gminy Kostrzyn zachęca do zamieszkania, ale już nie informuje, że nie rekomenduje przy drodze prywatnej. Pani Radna Dudzińska dobrze robi idąc wyżej, bo z takim poziomem chamstwa, buty i buractwa więcej niż 5 lat nikt by nie wytrzymał. Za tę walkę należy Pani Radnej podziękować, i życzyć zostania Posłanką w kolejnej kadencji.
07-03-2024 11:13:58
Do @Daniel
Jak koryto takie głębokie to i gminny urzędnik, rozwieszający nielegalnie banery Łukasz Szał się przy nim naje. Bo jak widać z gminnego koryta już mu za mało. Przy okazji gminne koryto ok, ale powiatowe już "be", co? Hahaha
07-03-2024 11:10:11
NieUśmiechniętaPolska
Nie wiedziałem, że siedząca w pierwszej ławce na mszach w kościele kandyduje z "Polska 2050"...
07-03-2024 10:55:27
Michał
@ Waldemar a czy jego przeciwnik pan Wojciechowski ma coś do zaoferowania poza handlem w niedziele i tanim piwem dla panów z przystanku ???
07-03-2024 10:48:30
@Danuta
Kupując działkę wypada sprawdzić w czyim władaniu jest droga :) :) :)
07-03-2024 10:45:23
@Daniel
Naiwnie wierzysz, że w Powiecie nie ma układów??? Są na większą skalę niż w gminie! 2050 skusiło teraz, czy to już "dłuższe małżeństwo"? W Powiecie koryto dłuższe i głębsze niż w Gminie :)
07-03-2024 10:22:12
Dociekliwy
Bardzo fajnie, że mamy nowe twarze wśród kandydatów. Pytanie tylko z jakim programem idą do wyborów Panowie z Tu Mieszkam czy też Pan Łabędzki?
07-03-2024 10:21:33
Do @Waldemar
Może pan Łabędzki i ma coś z narcyza, ale do pana Maryśka czy Biskupskiego w narcyzmie mu bardzo daleko.
07-03-2024 10:17:37
Danuta
Jeszcze więcej tężni, wiaduktów, dziur i terenów zalewowych. Tysiące ludzi w naszej gminie funkcjonuje bez kanalizacji, ale cytując Pana Burmistrza Matyska: „gmina nie ma interesu by przejmować drogi prywatne”. Ale Panie Burmistrzu, gmina to nie tylko mieszkańcy, którym się poszczęściło mieszkając przy drogach gminnych.
07-03-2024 10:14:07
Jarek
Czas na zmiany. Zamiast myśleć NOGą czas pomyśleć głową.
07-03-2024 09:42:30
Mieszkaniec Siekierek
Widzę, że burmistrz wystawił kobiety w Siekierkach mając nadzieję, że mieszkańcy wybiorą kandydatki płci pięknej jak 5 lat temu, gdy kandydatura Anny Dudzińskiej wygrała i przyniosła wiele kłopotów w postaci rzetelnych wniosków, merytorycznych uwag, celnych pytań. Ale burmistrz niestety popełnił zasadniczy błąd, a mianowicie umieścił siebie na banerach z kandydatkami a to oznacza , że szanse obu Pań zmalały praktycznie do zera. Czas skończyć z zacofaniem w naszej gminie!
07-03-2024 09:36:42
Obiektywny
Diety radnych są żenująco niskie ok 1300 zł miesięcznie. Za to burmistrz i vice-burmistrz zarabiają powyżej 20 tys. miesięcznie, mając najwyższe możliwe wynagrodzenia i dodatki jakie są w naszym kraju. Praca radnego to praktycznie praca "za free". W tym udział w wielogodzinnych sesjach Rady, spotkania w przydzielonych komisjach, nieustanne prośby i zażalenia mieszkańców. No i przy tym wszystkim wysłuchiwanie chamskich odzywek ze strony burmistrza i jego zastępcy. To angaż wyłącznie dla społecznika pro publico bono.
07-03-2024 07:11:17
@Waldemar
Myślę, że Pan Łabędzki (jak mówią na Pana trzeba mieć wygląd i pieniądze, więc warunki spełnia), niestety poza tym myślę, że poza swoją narcystyczną osobowością nie ma naszej gminie nic do zaoferowania.
06-03-2024 23:16:06
Daniel
Siekieranko myślę że p.Dudzińska nie zdezerterowała tylko stwierdziła że szkoda czasu na układy które panują w radzie. Inteligencji i wiedzy mogli by się od niej uczyć radni. A przynajmniej połowa z nich.
06-03-2024 22:57:30
Ździsława
Okręg 12 i14 te okręgi przedewszystkim powinny mieć kontrkandydata.Tam potrzebna jest zmiana. Radna z okręgu 12 chciała by zaistnieć wszędzie. Byle było głośno. Ale nie wszystkim to odpowiada. Radny z okręgu 14 jakiś taki mało aktywny. Pewnie nabierze wigoru przd wyborami.
06-03-2024 22:11:17
TakTylkoPytam
Ilu kandydatów wystartowałoby, gdyby z tej fuchy nie było kasy???
06-03-2024 21:58:04
Siekieranka
Widzę, że Dudzińska zdezerterowała do powiatu, znudziła jej się gminna szara rzeczywistość i zalane pola Siekierek, zachciewa się sławy na politycznych salonach RP. Ciekawa sprawa.
06-03-2024 21:32:13
tadziu
Niema chętnych 2 tys co miesiąc bez podatku ,piec lat 120 tys złotych jaki dobrobyt
06-03-2024 20:48:22
Waldemar
Do obserwatora. Myślę że Pan Jakub Łabędzki to nie kandydat tzw.elit. Jest to osoba która Kostrzyn ma w sercu. Osoba merytorycznie przygotowana na takie stanowisko. Wiedza i znajomość prawa przydała by się na pewno. Większość radnych zasiada tam tylko dla diety. Nie mają pojęcia o podstawowych sprawach. Podnoszą tylko rękę jak szef każe. Ale wyborcy zdecydują czy warto wybrać człowieka który może wnieść dużo świeżości czy człowieka beż tzw. ikry.
06-03-2024 20:47:57
NieUśmiechniętaPolska
Koryto krótkie i płytkie a głodnych wielu...
06-03-2024 20:35:31
Pajda
No cóż… Nowe stało się starym, Oblicze gębą, a Gmina prywatnym folwarkiem. Czas na zmiany!
06-03-2024 20:22:47
Kika
Do fan san Remo: może i śpiewać nie umie, nie mnie oceniać, ale przynajmniej głos jakiś wydaje i mówić potrafi w przeciwieństwie do kontrkandydata ????
06-03-2024 20:14:20
Wiktoria
Pełna zgoda z twierdzeniem Johna Actona. Dla higieny dyskusji przydałoby się zamieszanie i różnorodność w Radzie. Z jakiegoś powodu w starych, mocnych demokracjach wymyślono ograniczenie liczby kadencji.
06-03-2024 20:09:34
Tomek
@obserwator: nawet marny mecenas zarabia więcej niż burmistrz, więc taka decyzja byłaby ekonomicznie nieuzasadniona
06-03-2024 19:47:09
Kostrzyniak
@Aptekarz: Okaże się po 7 kwietnia. Na razie piłka jest w grze.
06-03-2024 19:43:28
Do K
Żadne musi. Dać wiarę w roli że Nadolny jest zawsze gotowy do współpracy to tak jakby wierzyć że odniesie sukces w balecie. Litości
06-03-2024 19:16:28
Marta
Co to za opozycja, ktora nawet nie potrafi wystawić kandydatów we wszystkich okręgach.
06-03-2024 19:15:20
Aptekarz
To pierwszego Radnego już znamy - Piotr Hojeński gratulacje!
06-03-2024 18:29:26
Fan San Remo
Łabędzki kandydatem na radnego... oj chyba Panu Mecenasowi kancelaria wychodzi tak samo dobrze jak śpiewanie piosenek.
06-03-2024 18:17:04
K
Super. KWW Nowe Oblicze Gminy super kandydaci. Z okręgu 2 musi wygrać Szymon Nadolny - jest niezastąpiony można na nim polegać, zawsze gotowy do współpracy
06-03-2024 18:08:20
.
Sto pięćdziesiąt lat temu, pewien gostek, niejaki John Acton, powiedział „władza korumpuje, a władza absolutna, korumpuje absolutnie”. Nie „pił” do polskich polityków, nie „pił” do Matyska, a nazwał mechanizm, który jak świat-światem, obowiązuje na tej planecie. Który rządzi polityką. Ludzie mają moralny obowiązek wykorzystywania wiedzy przodków, inaczej wysiłek ludzkości idzie na marne. Wiec wykorzystajcie wiedzę przodków i zdajcie sobie sprawę, że rada gminy nie może składać się w 93,3% z lizusów i popleczników burmistrza, kimkolwiek ów burmistrz byłby. To nienormalne, kiedy wszystkie decyzje burmistrza zyskują, w najgorszym razie, akceptację rady, stosunkiem 14 do 1. Wszystkie decyzje. To aberracja. To wynaturzenie. Nie budzi to Waszych wątpliwości? Nie włącza lampek ostrzegawczych? Ta sytuacja winna „krzyczeć” Wam, że coś tu jest nie tak. Nawet w małżeństwie, wśród ludzi którzy siebie kochają i chcą wspólnie zmagać się ze Światem, zdarzają się różnice poglądów. Chyba, że jeden z małżonków absolutnie dominuje nad drugim. Ale, to sytuacja patologiczna. I tu wracamy do słów Actona. Władza absolutna. Nie pozwólcie na to by patologia stosunków burmistrz - rada gminy, funkcjonowała w Kostrzynie kolejną kadencję. Patologia, która, na krótką metę atrakcyjna, na dłuższą zawsze prowadzi do przegranej.
06-03-2024 18:04:02
obserwator
Czy Pan Jakub Łabędzki nie jest kandydatem tzw. elit ? A może przymiarka do przyszłego kandydowania na fotel burmistrza ?
06-03-2024 18:00:03
Piast
Błagam niech znajdzie się kontrkandydat w okręgu numer 12 !!!!!!
06-03-2024 17:27:15
Rico
Również trzeba dać szansę nowym twarzom. Z mojego okręgu głosuję na Jakuba Łabędzkiego. Obecny radny mało interesuje się mieszkańcami szczególnie tymi którzy mają wiele problemów komunikacyjnych wynikających z mieszkania za DK 92.
06-03-2024 16:42:22
Popcorn już gotowy
ciekawy jestem nowych. Jakub Łabędzki ma mój głos. Polecam też pana Lisa. Beton Nowego Oblicza Gminy musi odejść, więc wszyscy do urn. Gmina po 9 latach z NOG wygląda jak ich kampania wyborcza. Klejona w Paincie z kiepskiej jakości materiału wsadowego.
06-03-2024 16:15:39
Tomasz
Burmistrz Szymon Matysek, Radni KWW Nowe Oblicze Gminy i tyle. Wygracie bo nikt nie zrobił tyle co Wy. Gmina Kostrzyn pięknie się rozwija i niech tak pozostanie.
06-03-2024 16:01:07
Zofia
Gratulacje KWW Nowe Oblicze Gminy. Wszystko jasne. Znakomici kandydaci i wszystko profesjonalnie przygotowane. Macie mój głos.

Dodaj swój komentarz

Nick: (max. 40znaków)

Treść komentarza (maksymalnie 1500 znaków):

Pozostało znaków: 1500

Wpisz kod z obrazka: (cyfry i litery a-f)

REGULAMIN:
Publikowane komentarze odzwierciedlają osobiste poglądy ich autorów, którzy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za ich treść. Wpisy naruszające polskie prawo, dobra innych osób, zawierające słowa powszechnie uznane za wulgarne, obraźliwe oraz nie związane bezpośrednio z komentowanym tekstem będą kasowane. Niedopuszczalne jest również zamieszczanie w treści komentarzy linków do innych stron internetowych, reklam oraz danych osobowych i adresowych osób prywatnych i firm. Komentarze ukazują się na stronie po akceptacji przez moderatora, co nie zwalnia ich autorów od odpowiedzialności za wygłaszane treści. Pamiętaj, nie jesteś anonimowy, Twoje IP zapisujemy w naszej bazie danych i zabezpieczamy w przypadku ewentualnego postępowania policji lub prokuratury. Dodając opinię akceptujesz powyższy regulamin.
Aktualności
R E K L A M A
Niezapominajka
27

kwi

16:00
GUŁTOWY, boisko ul. Kasztanowa 17
GKS Gułtowy - Fara Pelikan Żydowo

16:00
BRZEŹNO, boisko ul. Długa 9
Maratończyk Brzeźno - Unia Swarzędz II

03

maj

10:00
KOSTRZYN, kościół Piotra i Pawła (Fara), ul. Średzka 8
Msza św. za ojczyznę - obchody święta Konstytucji 3 Maja

23

maj

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury "Kostrzynianka" ul. Poznańska 33, Kostrzyn
Akcja honorowego poboru krwi
w godz. 8:30-13:30

25

maj

do 26-05-2024
KOSTRZYN, stadion ul. Sportowa 12
44. Kurdesz Kasztelański

[ wszystkie ]

Sonda
Czy jesteś za zmianami zasad handlu w niedzielę?

Tak, wszystkie niedziele powinny być handlowe

Jestem za tym, by tylko jedna lub dwie niedziele w miesiącu były handlowe

Nie, niech zostanie tak jak jest


Komentarze
Ogłoszenia
Newsy na Twoją skrzynkę!
Zapisz się na listę mailingową:
Twój e-mail: